• Hintatakuu
  • Luotettava toimitus
  • Asiantunteva asiakaspalvelu
  • Maksu aina laskulla
  • Kustomoitavat tuotteet
  • Mainostelineet

    Suosituimmat Esitetelineet

    Suosituimmat Mainosliput

    Suosituimmat Mainostelineet

    Suosituimmat Messupaketit

    Suosituimmat Pop-up teltta

    Suosituimmat Messuseinät

    Suosituimmat Messutiskit

    Suosituimmat Roll Up telineet

    Suosituimmat Mainoslippujen jalat

    Suosituimmat Messukalusteet

    Suosituimmat Tablettitelineet

    Suosituimmat Trussirakenteet

    Suosituimmat Messumatot

    Kuinka saada mainos erottumaan joukostamainostelineet

    Tässä artikkelissa käymme läpi parhaat keinot erottautumiseen muista ja millä saat mieleenpainuvimmat mainokset. Mikäli kaipaat haluat parhaat mainostelineet suosittelemme: roll-up teline ja pop-up teltta -markkinointitarvikkeita.

    Muodosta mainokselle oma identiteetti

    Tunnista tuotteellesi tai palvelullesi tämän hetkinen markkina-alue. Tämä standartoitu käytäntö antaa sinulle mahdollisuuden tarkastaa, kuinka kilpailevat yritykset mainostavat samoja tai samantapaisia tuotteita ja palveluita. Siten pyrit välttämään sitä, mitä muut yritykset tekevät, jotta oma mainostuksesi erottautuu joukosta olemalla erilainen.

    Päätä asiakaskunta, jotka käyttäisivät tuotteitanne tai palveluanne.

    Keskity asiakkaiden ostoskäyttäytymiseen maantieteellisen sijainnin, ikärajan yms. perusteella.  Tämä on jälleen kerran standardoitu käytäntö, joka auttaa varmistamaan, ettei mainostamiseen laitettuja voimavaroja ja aikaa käytetä väärään väestöryhmään.

    Määritä mediakanavat, joita haluat käyttää tuotteen tai palvelun mainostamiseen.
    Tämä on riippuvainen väestöryhmästä ja budjetista. Tyypilliset mediakanavat mainostamiseen ovat Internet, TV, radio, sosiaalinen media ja lehtimainonta.

    - Laajenna käyttämiesi sosiaalisten verkostojen ja muiden verkkosivujen käyttöä. Ihmiset pitävät siitä, että pystyvät vuorovaikuttamaan yritykseen erilaisten sosiaalisten mediakanavien kautta. Tämä auttaa heitä tuntemaan olonsa informoiduiksi ja antaa heille paikan, missä kysyä kysymyksiä, jättää kommentteja ja ratkoa ongelmia.

    - Ole tietoinen siitä, että radio on erinomainen mediakanava, jolla saat tuotteesi tai palvelusi julki ja joka antaa sinulle mahdollisuuden käyttää ääntä visuaalisten piirteiden sijaan. Joillekin tuotteille ja palveluille tämä olisi suositeltavaa.

    Auta mainostustasi erottautumaan muista

    1. Valitse viehättävä nimi tuotteellesi tai palvelullesi. Nimen tulisi läheisesti liittyä tuotteeseen tai palveluun, mutta sinulla on silti runsaasti liikkumavaraa ehdottaa tuotteen tai palvelun linkitystä käyttämällä esitteleviä värisanoja, kuvakieltä, ääntä tai erilaisia lauserakenteita. Tämä on loistava mahdollisuus keksiä ainutlaatuinen käsitys tuotteelle tai palvelullesi luomalla nimi, joka erottuu joukosta potentiaalisten asiakkaiden mielessä.

     - Leikittele tuotteen nimellä. Esimerkiksi nimi ”Taru Sormusten Herrasta” sopisi hyvin koruliikkeelle tai nimi ”Mononen” kenkäkaupalle.

    Luo hyvä iskulause tuotteellesi. Vältä kliseisiä lauseita. Valitse jotakin, millä kuluttaja pystyy tunnistamaan tuotteesi ja joka jää heidän mieleensä ja rohkaisee heitä näkemään tuotteesi luotettavana, tarpeellisena ja haluttuna.

    Sisällytä niin sanottu ”Vau” osatekijä käyttämällä värejä. Värit tekevät mainoksesta houkuttelevan ja auttavat asiakasta tunnistamaan tuotteen tai palvelun. Käytä hyvin aikaa tämän osan mainontaa testaamiseen, kysy ystäviltä tai työkavereilta, mitkä värit ovat heistä houkuttelevimpia tekemällä harjoitusmainoksia. Käytä heidän vastauksiaan saadaksesi selville, mikä on miellyttävin vaihtoehto katsojan silmin.

    Sisällytä taustamusiikkia. Tähtää musiikkiin, joka on mielenkiintoista, eläväistä ja niin kaukana hissimusiikista kuin vain mahdollista. Musiikki, joka erottuu joukosta jää asiakkaiden mieleen ja saa heidät sitä kautta tunnistamaan tuotteen tai palvelun.

    • Ole tietoinen tekijänoikeuksista, kun käytät musiikkia.  Oman musiikin tekeminen käyttäen paikallista bändiä tai muusikkoa voi helpottaa. Paikallisen artistin tukeminen mainonnan yhteydessä voi olla jopa erinomainen myyntivaltti.

     

    1. Käytä huumoria aina kun mahdollista. Huumori on tärkeää, sillä se poistaa mainoksen vakavan otteen ja muuttuu joksikin viihdyttäväksi, mitä ihmiset nauttivat katsoa ja kuulla. Käytä sanoja leikkisästi, kehitä hauskoja sketsejä ja keskity ihmisille tavanomaisilta tuntuviin asioihin hauskalla, eloisalla ja riemukkaalla tavalla. Huumorin käyttö auttaa mainostasi erottumaan normaalin julkisuuden joukosta.
    2. Pidä mainoksesi lyhyenä ja ytimekkäänä. Lehtimainoksien kohdalla tämä tarkoittaa sanamäärän pitämistä lyhyenä. Äänellisten mainosten kohdalla pysy 30 sekunnissa. Pidä antamasi viesti yksinkertaisena, mutta terävästi pysyen asiassa.
    3. Älä ylivaikeuta mainostasi.  Pidä mainoksesi yksinkertaisena ja lyhyenä, mutta ymmärrettävänä.
      1. Käytä mittaavaa kriteeriä, jolla aiot arvioida tuotteen saamaa reaktiota. Tämä tarkoittaa vaikutusta, joka mainoksellasi on asiakkaisiin. Voit kysyä heiltä suoraan myymälässä tai palautelomakkeen kautta. Voit pyytää heitä antamaan sinulle kommentteja Facebookissa, Twitterissä tai muiden sosiaalisen median sivustojen kautta. Käytä saamaasi palautetta ohjeistuksena tuleviin mainoksiin.