• Hintatakuu
  • Luotettava toimitus
  • Asiantunteva asiakaspalvelu
  • Maksu aina laskulla
  • Kustomoitavat tuotteet
  • Pop-up teltta

    Suosituimmat Pop-up teltat

    Suosituimmat Pop-Up teltat ammattikäyttöön

    Suosituimmat Pop-Up teltat kotiin

    Suosituimmat Pop-Up teltan lisävarusteet

    Suosituimmat Puoluetelttapaketit

    Pop-up teltan osto-opasPop-up teltta

    Pop-up teltta on oiva valinta kesän tapahtumiin! Markkinointitarvike.fi sivuilta löydät pop-up teltan niin kotiinkuin ammattikäyttöönkin. Teltta on hyvä lähtökohta markkinointiin ulkoilmatapahtumissa ja se on hyvä perusta markkinoinnillenne. Teltassa on kestävä alumiini- tai teräskehikko ja sen kangas on korkealuokkaista polyesteriä, joka on sekä palo- että UV-suojattu. Teltasta voidaan tehdä juuri sinun yritykesi tai järjestösi näköinen!

     Telttaan on saatavilla erilaisia seinävaihtoehtoja kuten puoliseiniä, jotka ovat erittäin käteviä esimerkiksi myyntikojuihin. Teltan kangas voidaan painattaa haluamallanne tavalla. Juuri sinulle sopivan mainosteltan voit valita kattavasta valikoimastamme. Mainostelttamme ovat täydellinen vaihtoehto mm. messuille, urheilutapahtumiin, festareille tai kirpputorille. Tuotteemme sopivat mihin tahansa ulkoilmatapahtumaan siirreltäväksi suojaksi sen kevyen mutta vankan rakenteen takia. Pop-Up Teltta on optimiratkaisu auringon tai sateen suojaksi. Tuotteemme katto on valmistettu 100% polyesteristä, jonka vuoksi se on täysin vedenkestävä ja UV suojattu.

    Markkinointitelttamme ovat helppo pystyttää ja purkaa. Telttamme pystytystä nopeuttaa ja helpottaa sen "sateenvarjo" -mekanismi, missä teltan saa pystyyn samalla periaatteella kuin sateenvarjonkin. Mainosteltan ollessa helposti purettava on se myös todella kevyt mutta tukevarakenteinen, joka mahdollistaa sen vaivattoman liikuteltavuudeen. Telttojen runkorakenne on tukeva ja kangasmateriaalit ovat kestäviä ja laadukkaita. Vahvistetusta alumiinista tai teräksestä valmistettu runko pitää huolen, että pop-up teltta pysyy varmasti pystyssä kovallakin myräkällä

    Kuinka taktisesti kasvattaa näkyvyyttä suurissa ja pienissä tapahtumissa

    Kuvittele elokuva, jota ei ole vielä julkaistu. Tunnettu elokuva, josta kaikki puhuvat juuri nyt. Tämän elokuvan tekeminen on luultavasti maksanut maltaita ja elokuvastudio odottaa vielä suurempaa voittoa. Juurikin tämän takia he haluavat kaikkien tietävän elokuvasta viikkoja tai jopa kuukausia ennen sen julkaisua.

    Kun elokuva ei pyöri enää teattereissa, studio toivoo sinun silti olevan kiinnostunut siitä ja toivottavasti jopa niin paljon, että ostat pelejä, paitoja, julisteita ja muita fanituotteita. Vielä parempi, jos alat puhua kavereillesi elokuvasta ja mahdollisista jatko-osista.

    Kun aikaa kuluu, elokuvan ympärille muodostunut hype alkaa laantua ja sinäkin siirryt seuraavaan uuteen juttuun.

    Tervetuloa oppimaan mainosteltan käyttämisen taiteesta.

    Julkaisukalanteri

    Julkaisukalenteri ja tapahtumapäiväkirja tulevat olemaan välttämättömiä, koska tämän tapaisessa markkinointistrategiassa etukäteen suunnittelu on erittäin tärkeää. Julkaisukalenteri saattaa muuttua vuoden aikana ja tapahtumien lähestyessä, mutta tapahtumapäiväkirjan tarkoitus on pitää sinut perillä asioista, jotka ovat ajankohtaisia läpi koko vuoden. Eri tapahtumien omat markkinointiresurssit voi suunnitella vasta lähempänä tapahtumaa (ei kuitenkaan liian myöhään).

    Kun suunnittelet strategiaasi, kannattaa sinun tarkastella kahta markkinoinnin kategoriaa:

    Alasta riippumaton: Tämä koskee kaikkia yleisesti tunnettuja tapahtumia, joilla ei ole mitään tekemistä alasi kanssa. Näihin tapahtumiin kuuluu esimerkiksi joulu, pääsiäinen halloween ja myös suuret urheilutapahtumat kuten olympialaiset ja jalkapallon maailmankuppi. Myös suosittujen elokuvien ja TV-sarjojen julkaisut kuuluvat tähän sarjaan.

    Alasta riippuvat: Tähän kategoriaan kuuluu kaikki tapahtumat, jotka ovat yrityksesi alaan liittyviä. Esimerkiksi tuotteiden julkaisut, työnhaut, tapaamiset ja messut. Yrityksesi on usein tapahtumissa itse mukana tai osallistumassa suunnitteluun.

    Tärkein sääntö on, että mitä enemmän sinulla on kontrollia tapahtuman suunnittelusta sitä enemmän sinun tulisi sitä promotoida ja sitä pidempi innostus tulisi olla ennen tapahtumaasi. Esimerkiksi, jos yrityksesi julkaisee uuden tuotteen, sinulla täytyy olla enemmän valtaa suunnittelussa kuin pelkän päivämäärän päättäminen. Tällä tarkoitetaan mm. paikkaa, vieraita ja onko kyseessä livetapahtuma. Mitä enemmän kontrollia sinulla on sitä enemmän vastuuta sinulle jää luoda tärkeä ennen tapahtumaa nouseva innostuskäyrä.

    Alaan liittyvät tapahtumat, joita et ole järjestämässä tai joihin et osallistu (esimerkiksi alaan liittyvät palkintotilaisuudet tai suurien tuotteiden julkaisut tärkeiltä yrityksiltä), ovat täydellinen tilaisuus esitellä oman yrityksesi tarjontaa. Tämän kaltaisten tapahtumien etuna on, että sinun ei tarvitse luoda yhtä paljon innostuskäyrää ennen tapahtumaa ja tästä johtuen markkinointiakaan ei tarvitse aloittaa yhtä aikaisin.

    Tapahtumissa, jotka eivät liity alaasi, tärkeää on miettiä termejä, jotka liittyvät teemaan ja ovat trendaavia aiheita sekä avainsanoja. Lomakautena kuten jouluna on normaalia nähdä juhla-aiheisten avainsanojen nousevan kärkeen Googlessa, mutta hieman pienemmissä tapahtumissa ja käyttämällä mielikuvitusta sinulla hyvät mahdollisuudet päästä hakujen kärkeen.

    Katsotaan nyt hieman tarkemmin mainosteltan käyrän eri ominaisuuksia ja keskitytään erityisesti alaan liittyviin tapahtumiin.

    Aika ennen tapahtumaa

    Tämä on kiistämättä tärkein pointti koko markkinoinnissa, koska se määrittelee koko käyrän korkeuden ja tuotteeseen kohdistuvan innostuksen keston. Ennen kuin alat luoda materiaalia kysy itseltäsi seuraavat kysymykset:

    Ketä kuuluu kohdeyleisööni (esim. B2B, B2C, mahdolliset asiakkaat, entiset asiakkaat)

    Mikä on tärkein jakelukanavani (esim. SEO, sosiaalinen media, sähköpostimarkkinointi, alan julkaisut)

    Mitä ovat tärkeimmät mittarit, joilla arvioin menestystä (sosiaalinen vastakaiku, hakukonetulokset, sivuston liikenne)

    Minkä tyyppisiä materiaaleja käytetään (blogit, videot, PPC-mainokset, bannerit, tulostetut mainokset, virallinen markkinointi, piilomarkkinointi)

    Vuonna 2011 globaali kierrätykseen keskittyvä yritys CPME julkaisi stereoskooppisen 3D-mainosfilmin, jonka tarkoitus oli tulla julki ensimmäistä kertaa yrityksen osastolla tekniikkamessuilla. Liittämällä mainoksen tuotannon 3D-elokuvien DVD-version kehittämiseen ja markkinointiin, joka sitten toimitettiin ilmaisten 3D-lasien kanssa ennen tapahtumaa, CPME onnistui luomaan paljon suuremman kiinnostuksen mainostansa kohtaan ennen messuja kuin se olisi saanut ilman ennakko innostusta.

    Tämä on täydellinen esimerkki ennen messuja luotavasta innostuksesta. Jos sinulla on uusi tuote tai haluat esitellä uuden innovaation, täytyy sinun huudella katoilta ympäri maailmaa ja saada ihmiset innostumaan jo ennen tapahtumaa.

    Itse tapahtuma

    Itse tapahtuma on tietenkin tärkeä ja jos yrityksesi on mukana tapahtuman organisoinnissa, on hyvä muistaa tarjota kävijöille hyvät mahdollisuudet tweetata, jakaa kuvia, streamata videoita ja kommentoida reaaliajassa. Perinteisten Twitterin ja Facebookin lisäksi uudemmat streamauspalvelut kuten Google Hangouts ja Periscope ovat fantastisia vaihtoehtoja.

    Tapahtuma itsessään on koko innostuksen luoman kuvaajan huippukohta ja tästä johtuen on tärkeää ikuistaa itse päivä. Jos et streamaa livenä tapahtumastasi, kannattaa sinun kysyä itseltäsi miksi ihmeessä näin on. Nykyään on tärkeää ikuistaa tapahtumat videoille ja kuville, että voit käyttää näitä hyväksesi ja julkaista ne tulevina päivinä ja viikkoina.

    Tapahtumissa, joita et itse ole järjestämässä, mutta joihin osallistut, sinulla on tietenkin vähemmän kontrollia. Tästä johtuen on kuitenkin aivan yhtä tärkeää puhua, tweetata ja jakaa kuvia tapahtumassa reaaliajassa (jos tämä vain on mahdollista). Varmista, että seuraat ja olet yhteydessä tärkeimpiin osallistujiin tai puhujiin, että voit jakaa, tweetata sekä kommentoida heidän julkaisujaan omille seuraajillesi.

    Aikahorisontti

    Aikahorisontti tarkoittaa aikaa, joka kuluu tapahtuman lopusta innostuksen tyyntymiseen. Kaikissa hyvissä markkinointistrategioissa pyritään jatkamaan tätä keskustelua mahdollisimman pitkään ilman epätoivoista pitkittelyä. Tämä on vaikeasti luettava raja, mutta hyvänä sääntönä mielessä kannattaa pitää, että jos innostus alkaa laantua etkä tavoita enää uusia ihmisiä, on aika jatkaa eteenpäin ja keskittyä uusiin asioihin.

    Seuraavaksi neljä toimivaa tapaa pitää innostusta yllä:

    Analyysi: Jälkiselvittely ja -analyysi on välttämätöntä ja sinun tulisi puhua tapahtumasta vähintään 48 tuntia sen loppumisen jälkeen. Kerro mitä sinä itse ja muut osallistujat hyötyivät tapahtumasta. Tämä on hyvää aikaa aloittaa keskusteluita tai liittyä mukaan muiden aloittamiin keskusteluihin.

    Materiaalin uudelleen käyttäminen: Taito muuntaa ideoita uuteen muotoon on suuri juttu sosiaalisissa piireissä. Ajattele valkoista paperia, jonka muunnat sarjaksi blogitekstejä, tai luentoa, jonka muunnat esitelmäksi tai kaavioksi.

    Materiaalin uudelleen jakaminen: Vaikka oletkin jakanut kuvan tai videon kerran, ei tarkoita, ettetkö voisi jakaa sitä uudestaan. Kuukauden tai kahden päästä tämä on täydellinen tapa jatkaa keskustelua sosiaalisessa mediassa ja tavata uusia ihmisiä, jotka eivät päässeet käymään tapahtumassa. Ole kuitenkin varovainen tämän taktiikan kanssa, koska se saattaa näyttää hieman lattealle.

    Yhteenveto: Säännöllisesti järjestettävät tapahtumat voivat hyödyntää edellisiä tapahtumia aloittelemalla keskustelua entisten tapahtumien ympärille. ”Mitä tapahtui viime vuonna?” ja ”Miten tämä vuosi voisi olla parempi?” ovat esimerkiksi hyviä kysymyksiä, joilla voit aloitella keskustelua jo kauan ennen tapahtumaa.

    Näiden taktiikoiden lähtökohtana on saatavilla oleminen. Tämä tarkoittaa, että ihmiset pystyvät löytämään helposti tapahtuman ympärille luotua materiaalia. Tietenkin tapahtuman koko ja luonne ovat suuria tekijöitä innostuksen määrässä, mutta mitä enemmän materiaalia luot tapahtuman ympärille, sitä pitempään sosiaalinen keskustelu pysyy elossa.

    Yksi tapa lähestyä aikahorisonttia ja tapahtumaa edeltävää innostusta on ajatella markkinointiasi sarjana pieniä mainostelttoja. Julkaisemasi materiaali synnyttää pieniä innostus piikkejä tapahtuman ympärille.

    Muista kuitenkin järjestää markkinointisi tapahtuman ympärille. On tärkeää löytää tasapaino mielikuvituksellisen kommentoinnin ja huolella suunnitellun markkinoinnin välille kummallekin puolelle innostuskäyrää.

    Pop-Up teltta yhteenveto

    Meiltä löydät pop-up teltta kategoriasta kaikki saatavilla olevat mallit. Hinnat alkavat 99,95€ aina 2000€ asti. Muista, että voit aina soittaa meidän asiantuntevaan asiakaspalveluun ja kysyä lisätietoja teltoista, vastaamme mielellämme! Jos tarvitset esim uuden telttakankaan tai painot jalkoihin kannattaa katsoa meidän pop-up teltta lisävarusteet.