Markkinointitarvike.fi verkkokaupan palvelu- ja sopimusehdot: lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

Sopimus syntyy, kun asiakas hyväksyy tarjotun hinnan vahvistamalla sen joko suullisesti tai kirjallisesti.

1. Näissä ehdoissa Asiakas tarkoittaa työn tilaajaa ja Yritys tarkoittaa SB Ecommerce Group Oy:tä, eli työn tarjoajaa.

2. Asiakas ei saa antaa Yritykselle töitä, jotka rikkovat tekijänsuojalakia.

3. Asiakkaana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella. Tilauksen voi tehdä myös yrityksen edustaja, mutta Asiakas on vastuussa tietojen, aineistojen ja muiden asioiden oikeellisuudesta. Mikäli edustettava yhtiö ei suostu tai kykene maksamaan tilausta, on edustaja tästä omavelkaisesti vastuussa.

4. Asiakas vastaa antamiensa osoitetietojen ja henkilötietojen oikeellisuudesta.

5. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tai sähköpostiosoitteellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

6. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa. Yrityksellä ei ole oikeutta peruuttaa tilausta.

7. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

8. Tarjouksessa tai sivuilla olevat hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tarjouksessa annetut hinnat ovat arvonlisäverottomia eikä niihin kuulu mahdollista graafista työtä eikä laskutuslisää. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään. Tarjous on voimassa viisi päivää tarjouksen antamisesta.

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä. Asiakkaan sähköpostiosoite poistetaan uutiskirjelistalta sitä pyydettäessä.

10. SB Ecommerce Group Oy pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.

Toimitus ja vastuu tuotteesta

Yrityksen antama kuljetuksen hinta sisältää kuljetuksen joko perille Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai toimituksen lähimpään postikonttoriin.

Luvattu toimitusaika on viitteellinen. Toimitusaika voi muuttua, jos asiakas ei anna aineistoa sovitussa ajassa, haluaa muuttaa aineistoa tai jos asiakasta ei saa tavoitetuksi jonkin tilaukseen liittyvän seikan johdosta.

Yritys lähettää useimmat tuotteet Postin Express-pakettina. Express-paketti toimitetaan pääsääntöisesti yhden (1) työpäivän kuluessa lähetyksestä ja palveluun kuuluu yksi jakeluyritys asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen arkipäivinä klo 8 - 16 välisenä aikana. Jos jakelusta ei tavoiteta asiakasta, toimitus viedään lähimpään Postin toimipisteeseen noudettavaksi ja tästä jätetään asiakkaalle saapumisilmoitus. Merkitsethän tilausvaiheessa toimitusosoitteellesi tarvittavan lisätiedon esimerkiksi lukitun alaoven avaamiseksi. 

Asiakas voi myös pyytää toimitukselle tilausvaiheessa lisäpalveluna soiton ennen jakelua (lisämaksu toimitukselle 5,00€ alv 0%).

Jos toimitusaika pitenee huomattavasti sovitusta, on asiakkaalla oikeus purkaa kauppa. Purkaminen ei kuitenkaan ole mahdollista, jos viivästys johtuu ylivoimaisista esteistä, kuten lakosta tai sodasta.

Yritys lupaa ilmoittaa asiakkaalle mahdollisista viivästyksistä välittömästi, kun se saa itse tiedon niistä.

Yksityisasiakkailla vastuu tuotteesta alkaa siitä pisteestä, kun hän on vastaanottanut tuotteen. Yrityskaupassa Yrityksellä on vastuu tuotteesta siihen pisteeseen, kun se luovuttaa tuotteen kuriirille. Tämän jälkeen vastuu on Asiakkaalla. Asiakas voi halutessaan vakuuttaa lähetyksen.

Aineistot ja Palvelut

Yritys tarkistaa asiakkaan lähettämät tiedostot päällisin puolin ja pyrkii parhaansa mukaan tarkastamaan tiedostot, jotta virheitä ei olisi painetussa tuotteessa. Asiakas vastaa kuitenkin itse lähettämästään painotiedostosta. Mikäli asiakas lähettää virheellisen tiedoston ja yritys ei huomaa siinä olevaa virhettä, on vastuu Asiakkaalla. Virheellinen painotiedosto voi aiheuttaa virheellisen painotuotteen, josta Asiakas on näin ollen itse vastuussa. Asiakkaan tulee toimittaa painoaineistot saatavilla olevien aineistopohjien mukaisesti tehtynä. Asiakkaan saatavilla ovat Materiaaliohjeet, johon on eritelty useimmat painotuotantoa varten huomioitavat seikat. Painotiedostot tulee aina lähettää PDF-muodossa. Asiakas voi pyytää Yritystä muuttamaan tiedostomuotoa johonkin toiseen mutoon, mutta tästä muunnoksesta Asiakas on itse vastuussa ja joutuu siitä maksamaan graafikon tuntiveloituksen mukaisesti (90,00€ + alv/tunti). Pienet muutostyöt Asiakkaan painoaineistoon ovat alkaen 20,00€ + alv. Vedosten taittopalvelun hinta on alkaen 40,00€ + alv.

Mikäli Asiakas ostaa Yritykseltä painotiedoston tekoon palvelun on vastuu painotiedostosta Yrityksellä. Yritys tekee asiakkaan haluaman painotiedoston Asiakkaan ohjeiden mukaisesti. Asiakkaan tulee vahvistaa, että hän haluaa Yrityksen tekemän painotiedoston painoon. Asiakkaan tulee huomioida, että painotiedoston tuntiveloitukseen kuuluu myös Asiakkaan kanssa painotiedoston tekemisestä keskustelu, josta laskutetaan graafikon tuntihinnoittelun mukaisesti. Asiakkaan antamat hyvät ohjeet vähentävät huomattavasti painotiedoston tekemisen hintaa.

Palautukset ja reklamaatiot

Asiakkaan tilaamista tuotteista tulee tehdä reklamaatio yhden (1) viikon kuluessa lähetyksen saapumisesta Asiakkaalle, jos tuotteissa havaitaan puutteita. Reklamaatiot otetaan vastaan ainoastaan sähköpostilla osoitteeseen myynti@markkinointitarvike.fi.

Jos Asiakas vastaanottaa toimituksen vahingoittuneessa kuljetuspakkauksessa, tulee Asiakkaan tiekuljetussopimuslain mukaan toimituksen vastaanottaessaan reklamoida tästä toimituksen luovutuksen yhteydessä suoraan kuriirille.  Asiakkaan tulee myös ilmoittaa Markkinointitarvikkeelle sähköpostitse myynti@markkinointitarvike.fi, että vahingoittuneesta tilauksesta, sekä kuljetuspakkauksesta on reklamoitu toimittajalle luovutuksen yhteydessä. 

Yritys ei myönnä tuotteilleen takuuta.

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tilaamansa vääränkokoinen tuote muuhun kokoon, kun kyseessä on ilman painatuksia toimitettava tuote. Asiakas voi vaihtaa painamattoman, ehjän ja käyttämättömän tuotteen yhden (1) viikon kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan täysin käyttämättömänä. Veloitamme tuotteen palauttamisesta ja vaihtamisesta aiheutuvat ylimääräiset toimituskulut Postin express-pakettina: 29,90€ + alv alle 20kg painoiselle toimitukselle palautettuna yhdestä toimitusosoitteesta. 

Tarjous, Laskut ja Maksut

Yritys laskuttaa Asiakasta (yritykset ja yhdistykset) pääsääntöisesti lähettämällä laskun, joka erääntyy noin kaksi viikkoa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Pyrimme toimittamaan laskut verkkolaskuina, jolloin asiakkaalle ei koidu lisäkuluja. Myös sähköpostitse lähetettävä lasku toimitetaan ilman laskutuslisää osoitteestamme info@sbecommerce.fi. Paperilaskuun lisätään laskutuslisä, joka on suuruudeltaan 4,90€ (sis alv 24%). Asiakkaalla on 14 päivää aikaa maksaa tilauksensa. Mikäli Yritys ei saa maksua Asiakkaalta, sillä on oikeus siirtää lasku perittäväksi perintäyhtiölle. Laskuun liittyvät huomautukset tulee tehdä 8 päivän kuluessa laskun saapumisesta. Huomioithan että edeltävät tiedot laskutuksesta koskevat ainoastaan sähköpostin kautta tehtyjä tilauksia.

Tarjouksessa annettuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%, toimituskulut ja laskutuslisä, jollei toisin ole sovittu.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Yrityslasku verkkokaupan kassalla

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Lasku ja tili

Markkinointitarvike - Lasku 

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. 

Markkinointitarvike - Tili 

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Markkinointitarvike.fi Laskun ja Tilin luotonmyöntäjä on Avarda (Y-tunnus 3362665-9), joka auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa. Avardan sivuille pääset alla olevasta linkistä.

Hinnat, sisältö ja tuotetiedot 

Kaupassamme on yli 1 000 tuotetta ja näin ollen tuotekuvauksissa, saatavuuksissa, loppuunmyynnissä, saapumispäivämäärissä, hinnoissa, mainoksissa, sisällössä ja kuvissa saattaa olla virheitä, tämä on äärimmäisen harvinaista, mutta sellaista saattaa tapahtua. Näin ollen pidätämme oikeuden korjata täitä tietoja tarvittaessa myöhemmin ja tarvittaessa peruuttaa tilaus, mikäli se on tehty väärän hintatiedon tai saatavuuden vallitessa.

Avardan asiakaspalvelu

Luottoehdot

Erimielisyydet

Erimielisyydet ratkaistaan Suomen lakeja noudattaen ja Yrityksen kotipaikan toimipisteessä vaikuttavassa oikeuslaitoksessa.